نیوجرسی بتنی مفصلی 6 متری

مشخصات فنی نیوجرسی بتنی مفصلی 6 متری

مشخصه

مقدار

واحد اندازه گیری

طول

6

متر

ارتفاع

1

متر

عرض پاشنه

70

سانتی متر

وزن کل

4700

کیلو گرم

قیمت و خرید نیوجرسی بتنی مفصلی 6 متری

قیمت پایه فروش محصول نیوجرسی بتنی مفصلی 6 متری برای هر متر مربع، 11 میلیون و 900 هزار تومان (قیمت روز) در شرکت سیمان بتن اعلام شده است.

نیوجرسی بتنی مفصلی، همانند دیگر انواع نیوجرسی، عمدتاً از بتن ساخته می‌شود. اما برای ایجاد قابلیت انعطاف و اتصال بین قطعات مختلف آن، از مواد و اجزای دیگری نیز استفاده می‌شود.

مواد تشکیل دهنده در ساخت نیوجرسی بتنی مفصلی

1- سیمان

سیمان به عنوان چسبنده اصلی در بتن عمل می کند. سیمان‌ های تیپ 1 و تیپ 2 که مطابق با استاندارد های ملی ایران هستند، به دلیل داشتن مقاومت فشاری بالا، مناسب‌ ترین گزینه ها هستند.

2- سنگدانه

سنگدانه ‌ها شامل ماسه و شن هستند و به بتن حجم و مقاومت می‌دهند. ترکیب ماسه، شن عدسی و شن بادامی به عنوان سنگدانه در ساخت نیوجرسی  استفاده می شوند.

3- آب

آب برای فعال شدن واکنش ‌های شیمیایی بین سیمان و سنگدانه‌ ها ضروری است. آب مورد استفاده در ساخت بتن باید عاری از هرگونه آلودگی، مواد آلی، اسیدها و قلیاها باشد.

4- میلگرد

میلگرد برای مقاومت کششی بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی استفاده می‌شود. میلگرد های استفاده شده در ساخت نیوجرسی باید حداقل مقاومت تسلیم 400 مگا پاسکال داشته باشند.

5- افزودنی ها

 افزودنی ‌ها به بتن اضافه می‌شوند تا خواص خاصی مانند روانی، مقاومت و دوام را بهبود دهند.

6- مفصل

مفصل‌ ها برای اتصال قطعات مختلف نیوجرسی به یکدیگر و ایجاد انعطاف ‌پذیری در سازه استفاده می‌شوند. استفاده از مفصل ‌های با کیفیت باعث افزایش مقاومت نیوجرسی در برابر نیروهای خارجی و جلوگیری از ترک خوردگی می‌شود.

 کاربرد نیوجرسی بتنی مفصلی 6 متری

نیوجرسی بتنی مفصلی 6 متری، به دلیل طول و قابلیت انعطاف پذیری، کاربرد های بسیار متنوعی در حوزه های مختلف عمرانی و ترافیکی دارد. برخی از مهمترین کاربرد های این نوع نیوجرسی:

  • جدا سازی خطوط ترافیکی
  • ایجاد موانع ایمنی
  • هدایت ترافیک
  • جدا سازی فضای سبز از مسیر تردد
  • ایجاد جزیره‌ های ترافیکی
  • ایجاد فاصله بین محل های عبور عابر پیاده با خیابان
  • تفکیک محوطه ‌های صنعتی کارخانه ها و مراکز تولیدی

برای دیدن محصولات دیگر روی آن کلیک کنید: نیوجرسی بتنی، جدول بتنی، کفپوش بتنی، دیوار بتنی پیش ساخته، سکوی برق بتنی و پایه فوندانسیون، دال بتنی و سنگدال بتنی، نهر آماده، بلوک بتنی دیواری ته بسته.

سخن آخر

شرکت سیمان بتن، تولید کننده بتن آماده و انواع قطعات بتنی پیش ساخته، 42 سال است، تولید محصول با کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

شماره تماس برای مشاوره، سفارش و خرید محصولات شرکت سیمان بتن: 09197602260